.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"رئیس‌جمهور به مراجع پاسخ‌های لازم را داد"

مشاور رئيس جمهور جزئيات بيشتري از ديدارهاي احمدي‌نژاد با مراجع را تشريح كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس حجت‌الاسلام والمسلمين ناصر سقاي بي‌ريا ظهر امروز پس از ديدار رئيس جمهور با آيت‌الله نوري همداني در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز ديدارهاي خوب، صميمي و شفافي بين رئيس جمهور و مراجع عظام تقليد صورت گرفت.

وي ادامه داد: در اين ديدارها مسائل و مطالب مختلف از سوي مراجع تقليد مطرح شد و رئيس جمهور نيز پاسخ‌هاي لازم را ارائه كرد.

مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت گفت: رئيس جمهور جلسه خيلي خوبي نيز با اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم داشت و قرار شد رئيس جمهور در سفري ويژه نشستي مفصل با اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد: در اين ديدارها مراجع عظام تقليد نسبت به مسائل انقلاب و عزت و پيشرفت كشور و همچنين آباداني شهر قم تأكيد كردند و رئيس جمهور نيز در اين ديدار بر تبديل شدن قم به زيباترين شهر ايران تأكيد كرد.

سقاي بي‌ريا همچنين به تأكيد مراجع تقليد نسبت به حل مشكلات معيشتي مردم اشاره كرد و گفت: مراجع تقليد در اين ديدارها از اقدامات صورت گرفته از سوي دولت در بخش مسكن و كنترل قيمت‌ها ابراز خرسندي كردند و همچنين ضرورت اتخاذ راهكارهاي مناسب براي تخفيف قيمت‌ها را خواستار شدند.

وي در ادامه گفت: در زمينه مسائل فرهنگي نيز مراجع عظام تقليد نقطه نظراتي داشتند و رئيس جمهور نيز از افزايش بودجه‌هاي فرهنگي در سال آينده خبر داد و نسبت به اين مسئله ابراز رضايت كرد.

احمدي‌نژاد امروز در سفر به قم ضمن افتتاح پروژه مسكن مهر و صحن غربي حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضرات آيات مكارم شيرازي و نوري همداني ديدار و همچنين در جمع اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم حضور يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.